KARNIVAL KARANGKRAF ~29/01 - 01/02/10 ~

Sunday, January 31, 2010

Semalam aku pergi tengok futsal..kengkawan opis main..aku tidak termasuk..heheh. Pergi hantar jersi jerkk...Mahkamah Shah Alam vs. istana Kehakiman. Aku jadi pasukan sorak yang amat bertauliah (sebab memang dah biasa pun..) heheh....habis jer game tuh kitorang menang dengan bergaya sekali....congrat's kengkawann...), aku n anak-anak pergi karnival nih..best gak ler...tapi kawasan nyer tuh...bila dah ramai org datang..nak jalan pun tak boleh...sempit sangat...maybe next time they will consider to make it at another kawasan lapang kat dlm karangkraf territory tuuu...hehe...bukan kutuk cuma pendapat jer. Mmmm...panas nyer mak aiihhh.....very d hot mama...tapi yang best nyer boleh dapt beli majalah and novel pada harga runtuh laaa...so..berbaloi kalau pergi..hari ni rasa mcm nk repeat balik tapi tak dapat kot....memikirkan parking dan kesesakan trafik kt situ...mmm...cukup lah dengan apa yang aku dapat beli semalam... :)


COP TAPAK TANGAN KAT ATAS BANNER SINAR HARIAN

TAPAK TANGAN AIN SEDANG DICAT

                                                                 CONTOH NYER....

You Might Also Like

0 orang telah komen

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images