D.i.E.t....hehe...Aku Nak Diet a.k.a kurus....

Monday, January 25, 2010


Aku dah pasang azam ni dah lama dahhhh....cuma hari ni rs mcm nk betol-betol ler mendietkan diri..actually..dah lm dahh beli benda tuhh..cuma tak brp meminumnya...(alamakkk....ntahh-ntahhh dah expired apa??)...arghh...xperr...well.control makan dulu..skit-skit lama-lama jadi bukit..org kata...bukan aku kata....*wink*...hehe..esok aku try dengan tea-mix "herbalife"...dah beli dahhh..yang first-first dulu dah habis dahhh..turun gak dlm 2 kilo pastu x berapa nak diteruskan kerana kelazatan makanan dan aroma nya sungguh membuatkan aku fall in love laaa....hihihi.....tak tetap pendirian betoll...Insyaallah..berkat keazaman ku tahun ini akan ku lakukan jugak demi untuk "K.U.R.U.S"!!...chaiiyookkkkk.....!!!!...Smile.. :)


HERBAL MIX TEA CONCENTRATE


You Might Also Like

0 orang telah komen

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images