Selamat Hari Guru 2012

Wednesday, May 16, 2012


Selamat Hari Guru !!!

To all guru @ cikgu-cikgu di malaysia dan seluruh dunia... Semoga cikgu2 sumer dapat berkhidmat dgn lebih cemerlang dan menempuh cabaran utk mencurahkan ilmu kepada anak didik dengan lebih sabar.

Yang penting tawakkal dan berserah kepada Allah jua atas apa pon kelakuan + perangai + tahap IQ anak murid kita kan. Selagi mampu.. cikgu2 perlu lah berinisiatif dgn pelajar2 yang macam nihh...

Aminn.!!

>> kepada bekas guru-guru saya.. saya mohon ampun dan maaf kalo saya selalu nakal n thanx to cikgu'ss (ramai la tuhh..hee).. sehingga saya berjaya sampai ke tahap skrg nih...

** Anak saya pon dah sebok nak bagi hadiah kat cikgu kelas dgn cikgu B. Inggeris dia. Agaknyer 2 cikgu ni faveret dia kot yer.. heeee

Apa hadiah nak beli??

hmm...
:
:
:
V

KAD.. ok gak kann... 
tapiii.. anak saya suruh beli hadiahh..haa.. bukan main lagii kann

:
:
:
V
V

Haa.. ni pon boleh la kannnn... Nanti jap lg I nak pegi Kompleks la tempah yg macam ni.. I think ada kot kat kedai denderahati cenderahati kannn... Nice apa...heee... okesss... kita zusssss sekarang

*wink.. bos tak der so boleh ler... ambil kesempatan kuar awaiii.. heee






You Might Also Like

0 orang telah komen

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images