Al-Fatihah

Sunday, May 13, 2012

AL-FATIHAH

Semalam, seorang rakan sekerja saya telah meninggal dunia masa tengah main bowling dgn family dia. Terkejut sangat... dia seorang yang baik dan sabar sangattt. Saya baru tau pagi tadi jew sbb semalam saya trak buka facebook. So.. tak tau apa update semalam. Suami saya pon keluar main bola petang semalam.. pagi tadi baru saya jumpa dia. Lambat laa dapat informasi. 

Sedih tapi dah Allah lebih sayangkan dia. Dia memang baik orang nyer. W/pon pernah dilanda kontroversi dulu nyer tapi dia tetap tabah. Dengar nya isteri dia tengah mengandung sekarang. Kesian kan. 

Apa pon.. takziah utk keluarga arwah Azzizuddin. Semoga roh arwah dicucuri rahmat dan berada dalam kalangan orang-orang yang beriman dan dicintai Allah S.W.T.

AL-fatihahhhh......

You Might Also Like

0 orang telah komen

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images