::Secret Recipes::

Wednesday, November 16, 2011

Assalamm.

Hari ni baru nak masukkan entry nih. Suami saya dah selamat kembali pon dari Thailand. Heeee. Kali ni oleh kerana TV LCD Panasonic saya tu rosak maka kebosanan melanda kami anak beranak. Anak2 saya siap cakap boring lagi. Hamboihhh. Diorang yang buat TV tu rosak..pandai plak cakap boring errkk. Tapi yang sebenarnya ibu nyer pon boring jugak. 

So.... bersama-sama lah kami ker Jaya Jusco untuk mencuci mata dan mengisi perut. Nasib baik lah anak2 dah boleh di harap sebab saya ni kena bawak baby kecikk nii. So.. diorang la yg bawak beg baby. Oleh kerana hari tu hari Ahad.. niat nyer nak mkn kat Kenny Rogers tp terbantut lah disebabkan traffik sgt sesak kat situ. Saya pon pikir nyer pikir daaa.... bawak la diorang mkn kat Secret Recipes ni. 

Finallyyy..... Secret Recipes.... Layannssssssss gambar2 yang telah di snap oleh anak teruna saya dan saya jugak laaaa kann...... .huaaaaaa... :D


Snap Shot By Azriel Daniel.. blh tahan



Ni haaa anak teruna saya... Mr. Azriel Daniel





 New York Cheese Cake..... Yummmieee


Choc Indulgence Cake....... also Yummiieee


My Son's Favorate.... Spagh Bolo



Ibu sangat happy bila anak-anak ibu pon happy .... :D


My Lovely Daughter ... Ainnur Raiha and Ainnur Rifqah (tersorok skit baby nyer..hehe)


Truely Love,

You Might Also Like

0 orang telah komen

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images