::Hari Yang Sedih::

Monday, November 28, 2011

Assalam.

Sedih!! Huhuuuuuuuuuuuuuuuuuu................. mana tak nyer, sempena Maal Hijrah ni mmg agaknyer Allah nak tunjukkan kepada aku bahawa aku perlu benar2 berhijrah. Semalam Tahun Baru 1433H........ hari ni aku dah dilanda kesedihan walaupon kena redhaaa jugakkk la kann. Hilang........... apa yg hilang? Inilah senarai barang2 yg hilang hari ni ===> H/phone C7 kesayangan (byk giler gambar baby and family kat dalam tuh...sedeyyyyy :( ), pastu IC a.k.a. Kad pengenalan ku yg telah lama aku simpann, Lesen memandu yg dah tamat tempoh....sedey sbb gamabr aku kat dlm lesen tu cantekkk .... (erkkk...sempat lagi nak perasann..), kad bank utk cucuk duit, ada lg laa kad2 discount utk shopping....huuuuu.... Tesco la, Jusco la, Popular book store laa......lagiii? ada lagi ni yg paling menyayat hati....aku baru jer kuarkan pagi tadi...duit gaji kuuuuu .... ada RM300.00 hokeyyy ... nasib baik dah shopping baju baby...tp x dan nak shopping barang sendiri... kalu tau kan nak hilang...aku habiskan jer duit2 tu sumer. Tapi mana nak tau kannn....huuuuu. Takdir Allah nak kasi hari ni aku akan kehilangan sumer tuuuu.

Tak pernah lagi aku hilang personal things mcm ni. Kali ni cuai betol lahh.. my hubby dah tanya tapi aku ni plak lupa nak simpan wallet gedabak tuu dlm beg.... dah dekat nak balik tgk sumer dah xder....... huaaaaaaaaaaaaa..... nak nangis jewwww hari niiii......... dah nangis ponn........ sedey sgt sbb x sempat nak belanjakan duit gaji akuuu...... xleh nak cakap dahhh.... frust btol... marah btol... marah kat diri sendiri.... tp mn la tau kan... kot2 ada2 org yg baik hati jumpa wallet tu pastu dia kasi kat kaunter informasi tu... aduhhhaii... ada ker...??? huuu.... huaaaaa.....

You Might Also Like

0 orang telah komen

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images