Perihal Suami

Thursday, February 25, 2010

Hari ini suamiku a.k.a. si dia MC..sbb denggi hari tu laa. Semalam si dia boleh pegi KL hanya untuk tgk kawan main bola. Hari ni...langsung x tepon kita yang keje kat opis nih..langsung tak tanya anak ok ker tak..langsung x tanya dah makan ker tak kita nihh..tup2 bila aku balik dari keje..aku tgk sliding door umah aku tutup rapat jer...hmmmm..aku tgk keta kancil pun xder...mesti dah kuar niii....Apa lagi..menyirap rasanya darah ku ini. Aku tepon dia.........katanya ada kat Kelana Jaya.........kat stadium.........pegi tgk bola........LAGIII!!!....haaa...aduiiii....gerammmm.....aku dgn penat nyer hari ini..dgn anak-anak meragam dalam kereta..hampir-hampir nak acccident petang ni..dia boleh hilang gitu sajer. masuk umah jer...aku tgk lampu bilik dgn bilik air buka..habuk ubat nyamuk bersepah atas lantai x dikemas...tilam dgn bantal kat hall pun tak di tolong simpan...kain dalm mesin basuh pun x ditolong sidaikan. Apaaa....pegi tgk bola sampai ke KL ke KJ bulehhhh...yang kita ni pegi keje..balik keje..ingat boleh dudok rehat kejap...xleh gak arrr...mata x tahan nengoknyer...kemas sana kemas sini..hari dah gelap dahhh....sudah malam...hari ni mood baik-baik dah hilang timbul mood nak AMARAH jerrr nihhh...oleh itu....aku decide nk bawak anak-anak mkn kat luar sajer....tak ada sup ketam ker...100plus ker...dah sihat kann...pandai cari ubat sendiri kann...okeyyy..jaga la diri sendiri..Stop....Arghhhh...Stop.

> udah 2 hari anak-anak tak sembang ngan abah nyer kerana abahnyer keluar masa anak dah pegi sekolah...abah akan balik bila anak dah tido....apa perasaan mereka??<



P/S : Bila masa bercinta sumernyer indah belaka....sehari sekali mesti call..takpun SMS..bila dah kawin...ada anak 2 org...1 sms pun tadak...call pun langsung tadak dalam 1 hari....begitu ketara perubahannya kan...hmmmm...adakah lumrah suami begitu?

You Might Also Like

0 orang telah komen

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images