❤❤--- MASKER VAGINA JSD ----❤❤

Wednesday, November 13, 2013

 
Nak citer pasal produk JSD lagi... 
ini adalah produk jamu yang bagus dan  berkesan
Ada dijual di blog saya ni..
sesiapa yg nak beli cam biasa la..
 
wassap arzie no: 016-2515452
 
Masker Vagina RM25 (Magic Powder Susuk Dara)


❥ Digunakan selepas setiap kali faraj dibersihkan 
DAN DISAPU sebagai bedak.

❥ Dengan menggunakan jari sapukan keseluruhan 
permukaan faraj yang lembab

❥ Setiap kali membersihkan faraj hendaklah scrub keluar daki – daki yang melekat di permukaan faraj setelah bersih sapukan
 kembali MAGIC POWDER SUSUK DARA. ***

❥ Hendaklah di sapu keseluruhan termasuk 
rea pipi kanan dan kiri



Khasiatnya:

❥ Permukaan faraj akan menjadi tegang dan halus

❥ Lubang faraj akan menjadi rapat dan tertutup

❥ Bibir faraj yang mengeleber akibat melahirkan anak 
akan menjadi rapat kembali dan tegang

❥ Penggunaan yang berterusan dan kerap akan 
mengembalikan warna pink sebenar di permukaan Faraj


Testimoni Masker Vagina Jaja
Assalamualaikum sis. Saya menggunakan feminine wash memang berkesan. Tiada rasa gatal-gatal, tiada bau dan selesa sangat-sangat. Masker Vagina pula mengetatkan dan suami tegur. Emm macam dara dulu. Huhu.  lagi 1 , masker vagina saya sapu di ketiak, ketiak tak berpeluh dan tak berbau sepanjang hari. Saya berpuas hati dengan JSD  memang berkesan.


Testimoni Masker Vagina 2

saya surirumahtangga. saya sering mengalami gatal-gatal di sekitar kemaluan saya. lebih2 lagi selepas mengadakan hubungan kelamin bersama suami. Sejak ternampak iklan HoneydewHanni mengenai produk susuk dara. saya terus menginbox beliau. dalam keadaan yang agak berat dan malu. saya telah bertanya beliau tentang perkara ini. dengan tiba - tiba beliau terus merekemen MAGIC POWDER pada ketika itu tiada iklan ataupon gambar mengenai produk ini. berkat keyakinan yang tinggi terhadap cik hani. saya telah mengdepositkan sejumlah wang iaitu RM25 sahaja. hani mengirimkan saya magic powder ini.

saya menggunakan untuk pertama kali. terasa pedih2 di kemaluan saya. saya terus menghubungi hani. kebetulan beliau terus jawab panggilan saya. 1st jawapan beliau maybe saya mengalami luka kecil di permukaan faraj maybe koyakan ketika melakukan hubungan kelamin. - yup jawapan tu mmg benar saya baru sahaja selesai melakukan hubungan bersama suami ketika itu. slowly saya terus mengambil langkah yang disarankan hani. akhirnya sakit akibat koyakkan pun reda. gatal- gatal pon hilang. setelah sekian lama saya tak pernah jumpa solution akhirnya penyelesaian ini hilang serta merta tak sampai seminit dengan manyapukan magic powder. kalau tak gatal ni nak hilang ambil masa 2 ke 3 hari belom tentu boleh baik. lebih menyedihkan lagi kadang2 rasa gatal miang ini berjangkitan hingga ke peha. sekarang bila gatal saya terus sapukan magic powder. yang paling best saya telah berkongsi magic powder bersama - sama suami kerana suami saya turut mengalami gatal - gatal di zakar sehabis melakukan hubungan kelamin. walaupon susah di cuci. gatal - gatal tetap tak boleh hilang. kesan dari cadangan hani. saya rekemen kepada suami. sometimes saya kesian tengok suami tergaru2 dalam uniform kerjanya.. tapi kali ni tak ada lagi....kami bebas dari rasa gatal - gatal....


 

You Might Also Like

0 orang telah komen

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images