::SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2013::

Tuesday, August 06, 2013


lama btol x hapdet blog, bukan apa..
lately mmg bz btoi.. fb pon x sempat bukak
kekadang tuh..keja banyak bertambonn kat opis ni.
pastu lagi2 bulan puasa ni kan..
masa rasa sangat singkat. tapi..
alhamdulillah.. semuanya indah belaka.

sedar tak sedar dah nak abis bulan ramadhan.
sedih kan..lagi2 sedih bila aku dalam bulan mulia ini
aku telah kehilangan seorang yang amat aku kasihi
dunia dan akhirat.. my mommy.. mak..

beraya tahun ni tanpa mak rasa sangat awkward.
persiapan sekadar ada sahaja..dan seems that
aku anak sulong.. this raya aku mmg balik umah
mak and siapkn persiapan raya.
tapi as to today.. blom lagi balik kampung ekk.
kerjaaaa lagi..ptg skit baru balik

apa pon semoga ramadhan ini memberi sejuta rahmat
kepada aku dan keluargaku dan kawan-kawan ku 
dan semua umat islam di dunia ini

Dan semoga Aidilfitri memeberi kejayaan kepada aku
keluarga ku.. kawan-kawan ku dan seluruh
umat islam di dunia.

Mak... sesungguh nya aku amat merinduimu
semoga Allah melindungi muu di sana..
Akak akan sentiasa doakan mak tenang dan 
bercahaya di alam abadi..
Amin...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN



You Might Also Like

0 orang telah komen

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images