:: Fellina Incloss Lotion CNY Promotion::

Saturday, February 02, 2013


Citer nyer.. saya dah pon jadi pengguna FELLINA Inchloss Lotion nih..
Sooo far memang berkesan la.. baru 2 hari..
 lengan dah kurang 2 inchi.. ok lah tu.. hope akan bertambah kecik
dalam masa seminggu dua nih.
Jugaq tempat kritikal ku... PERUTTT...hi hii
Apa pon kena slow and steady kann,
kena sedar diri.. membina badan ambik masa lama...
soooooo... kalo nak kecikkk kannn ponn,
kena takeees time la jugaqq kann...

Saya hanya akan jual benda yang saya dah cuba.. so..
sekiranya berminat boleh la inbox saya di FB 
senang kann..

 sekarang tengah promosi sempena CNY nihh
:
:
V
V
From today 02/02/2013 sehingga 11/02/2013 sahaja okehh..
Lepas tu harga biasa laa yerr...



Kalo harga biasa sebotol RM75.00 termasuk kos pos eaa.

~ Saya dah cuba.. anda pon boleh cuba ~

Jom beliii...

TQ babaii...

:-D


You Might Also Like

0 orang telah komen

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images