:: Pemanggang Ajaib ::

Thursday, August 02, 2012


Yeyyyyy... akhirnya saya dapat jugak beli PEMANGGANG AJAIB nih.. setelah puas dok review sana sini...yang ini jd pilihan hati la. Jenama ARE-IKAN ni produk yg saya beli dari katalog Menang kat kawan saya. harganya pon murah la berbanding kalo beli dengan cosway atau tempat lain. Dengar citer dari blogger2 lain.. kat living conceppt pon ada jual and lagi murah. Tapi aku tak der la plak jumpa yang living concept tu punyer. Jumpa yang ini ajer. Ok lah..

Tak sabar nak try pan nih. Huishh.. berdebar-debar plak rasa hatiku. He heee...(macam dapat baby baru laaa...lebih kurang ghasa hati ai nihhh... ha haaaa)... ada juga diletak buku resepi mcm poket book laa... kat dalam kotak pan tu. Boleh la try nanti...

Mood :------->> HAPPY sebab dah beli pan ajaib ni. Sebab kalo dok baca blog cik Mat Gebu tu..citer pasal  magic pan ni sgt best.. tu yg buat hati teruja nak beli...he heee..

/
/
/
/
V
V


Source : Katalog Menang Glassware
Ini lah pan yang saya beli. Tapi saya post gambar dr katalog laa.. sama jer benda nya dgn yg saya beli tuh.
Best kann.. boleh la beli nanti pada sesapa yang berminat.
Jom kita gril meng'grill'.
Ngehh.. :-D


You Might Also Like

1 orang telah komen

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images