Hilanggg??!!

Saturday, April 24, 2010

Anak aku hilang...hari ini aku pergi GIANT..beli belah barang rumah. Lepas dah siap tu..bawak budak-budak pegi makan. Si Azriel boleh plak..sambil makan sambil pegi tgk TV kat kedai CD tu..sekali pandang still ada kat situ.Tengah asyik layan si adik makan..bila tengok lagi skali dia dah hilang..ALLAH...berdebar rasa jantung aku. Mana plak pegi budak nih. Lepas bayar makanan, trus aku pusing tgk kat tempat jual mainan dia taker jugak. Pusing lagi tgk kat tempat indoor park tu..xder jugak. Aikk..adusss. Pusing balik pegi kat kedai makan tu..takut2 dia pegi cari aku kat situ..takder jugak. Alammakk...risau nyer aku...mana dia nii. Tetiba aku nampak dia berlari dari hujung tempat org jual pakain tuuu...dia pandang kiri kanan..mesti tgh cari aku la tuu. Aku pun trus pergi dkt dia...tapp..2-3 kali aku jentik telinga dia..dalam risau tu ada rasa marah jugak. Boleh dia pergi x cakap kat aku. Padahal dah pesan jgn main jauh-jauh...hishhhhsss...trus aku bw balik rumah. Cancel segala planning ingat nk bwk diorang main kat taman. Risauu sampai sakit kepala dibuatnyer. Anak..anak...macam-macam hal. Syukur dia tak hilang....

You Might Also Like

0 orang telah komen

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images